2 Temmuz 2014 Çarşamba

L'oréal Perfect Clean Köpük Jel

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar :)

Bugün sizlere bizzat kullandığım L'oréal Perfect Clean temizleme jelinden bahsedeceğim. Bioderma temizleme jelini kullanan biri olarak bu üründe benim ilgimi çeken CleanPod yani yıkama pedinin olmasıydı. Ve denemek için hemen aldımm...






Bu ürün normal ve karma ciltler için olanı. Diğer cilt tipleri içinde çeşitleri tabiki mevcut. 
CleanPod sayesinde yüzümüzü iyice köpürterek yıkayabiliyoruz. Makyaj temizleme suyu kullanmama rağmen ciltte kalan makyaj kalıntılarını pedin üzerinde çok net görüyorsunuz. 



Yıkama jelinden CleanPod a fındık büyüklüğünde döküp nemli yüzümüze masaj yaparak köpürtüyoruz. Duruladıktan sonra yüzümüzün gerçekten derinlemesine temizlendiğini ve yumuşacık olduğunu hissedeceksiniz. Daha sonra nemlendiricinizi uygulayabilirsiniz.


Ben üründen çok memnun kaldım. Uzun zamandır değiştirmediğim yıkama jelimi rafa kaldırdım :) Beni en çok memnun eden ayrıntılar gerçekten cildimizi derinlemesine temizlemesi ve fiyatı. Evet fiyatı bence böyle bir yıkama jeli için çok uygun ve tercih sebebi 14TL idi. 

Ürünü kullanacakların kendi cilt tiplerine en uygun olanı almaları önemli bunu unutmayın.. ;) Umarım sizlerde beğenir ve memnun kalırsınız...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

back to top